Tuesday 5 August 2014

Salam Aidilfitri 2014


Assalamualaikum

"Masih hidupkah belog ku ini?..." bertanya pada diri sendiri (hahakss gelak sorang sorang dalam hati). Kepada pembaca belog kisahati yang setia menantikan entri baru sepuluh jari ku hulur maaf dipinta. Taktau kenapa sejak masuk degree ni aku jadi malas nak kata tak bukak lappy memang penipu la kan (okeh gelak lagi hahakss) straight to the point jela aku mule malas nak sign in blogger dot com lepastuh masuk email letak password taip gune jari jemari ku yang kurus dan comel ni semua tuh memenatkan aku. 

Untuk makluman, tahun ni tema raye family si kembar yang decide sebabnya tahun lepas kakak dengan adik pompan aku dah decide. Masih ingatkah lagi korang tahun lepas family aku bertemakan purple? Kalau lupe jom kite throwback reramai ekk. 

(abaikan muka ku yang macam kebudak budakkan plus lips yang merah giler tuh haihh malunye tutup muke)

Kalau tahun lepas purple, tahun ni Royal Blue la pulak. Bukan apa baju kurung aku takde kaler biru tuh yang decide tema royal blue tuh. Paling best bile takde yang membangkang semuanya ikotkan jer baik ayah ibu kakak abang ira danish semuanya okeh (hehee tibe tibe aku terpikir tahun depan nak kaler ape ek? pink mungkin? merah? putih? hitam? haihh hehee)

 Salam Aidilfitri dari kami si kembar (singer wannabe inshaAllah heee)





 Ni lah kesannya bile menggunakan effect light kaler (aku kurang minat sebab kalernye tak menarik tapi bile bergambar dengan si dia hehee aku kerap gune effect light kaler haahaa) aptb





Comel tak kitorang acah acah pegang monopod yang kini menjadi trend huhh


Time ni beraya Segamat kampong ayah. Raye tak sah kalau tak pegi Segamat okeh

p/s: nantikan entri akan datang. InshaAllah aku akan cube luangkan masa disini aku takkan lupekan belog kisahati ni okeh byeee


No comments: