Monday 18 August 2014

Jom throwback Istiadat Konvokesyen ke-80 (UiTM)


Assalamualaikum

Rasa macam bosan tengok design belog aku nih. Nak tukar tapi masa mencemburui. Mungkin satu hari nanti. Nantikan okay. 

Harituh 19/5/2014 adalah hari bersejarah buat aku. It's my convocation day! Yeayyy.. Alhamdulillah akhirnya grade jugak aku. Tu lah first time aku jejakkan kaki ke UiTM Shah Alam. First impression bila tengok Dewan Agong Tuanku Canselor (DATC) tuh hati aku berkata kata,

"Bapak beso DATC nih wahhhh..." Aku bagaikan terpegun seketika dengan mulot ternganga kahkah dapatkah korang membayangkan diriku pada ketika itu? Hehee. Itu baru sebelah luarnya belom masok sebelah dalamnya memang cantek giler designnya. I'm fall in love with DATC hehee

Yang membuatkan aku hepi masa konvo ni sebab semua family aku datang. Ayah ibu kakak abang kembar aku adik pompan and adik laki aku. Adalah sangat membahagiakan apabila orang yang kita sayang sanggup spent time celebrate hari konvokesyen kita hehee muahhhxx I love my family! Mereka adalah nadi ku =)

































Alhamdulillah







p/s: entry paling malas sebab tak banyak caption untuk setiap gambar wahaha. bye!


No comments: