Wednesday 16 October 2013

Entrepreneur Trip : Part I


Assalamualaikum

" Maka dengan ini diisytiharkan bermulalah cuti semester bagi seluruh kampus cawangan UiTM bagi pelajar diploma dan juga pra-dip... " 

*yeayyyy sambil menaip sambil tersengih sensorang haih apa aku kesah! Da lama rasanya aku tak hapdet dekat blog ni kan rasanya da bersawang da ni kot. Haha bukan apa aku sebenarnya busy la lagi lagi masa final exam haritu stres giler kot tapi semuanya dah berlalu. Alhamdulillah =)

So inilah masa yang ditunggu-tunggu untuk aku hapdet apa yang berlaku sepanjang semester haritu. Part 6 tau aku. In case you don't know itu sem akhir bagi aku dan jugak rakan seperjuangan aku insyaallah hopefully kitorang semua grade on time yer aminnn..

Dari dulu aku teringin sangat nak post entry pasal trip. Tapi tak terpost-post jugak. Memang dulu aku ada pegi trip dengan classmate aku tahun lepas kalau tak silap la. Masa tu trip under operation management. Tapi untuk entry kali ni aku nak citer pasal trip under entrepreneur course. Sehari 2 tempat kitorang pegi. Memang seronok sangat. Untuk entri kali ni aku nak citer pasal trip pegi ke hidayah cookies. Hidayah Cookies ni letaknya dekat Shah Alam, Selangor.




Sebelum bertolak kite amek gamba dulu. Masa ni aku takde sebab aku tengah otw haha haish buruknya perangai tak punctual *jangan diikot yer wahai adik-adik sekalian haha


mulakan perjalanan dengan doa biar segalanya dirahmati


khusyuknya yang depan ni





jangan ganggu kite. Kite nak tido !


kalau bukan kerna aku jadi map leader takde nye aku duduk depan -__-


this is my classmate. nampak tak semua pompan takde laki pon kan. except driver bus dgn pembantunya haha





ehh makan tak ajak orang ehh



kitorang da sampai. walaupun pada mulanya sesat haha apela map leader ni. k finee



 ika and iha














beli beli jangan tak beli








haa  ni la owner hidayah cookies tu








sedap tau cookies dia buat ranguppp. tak caye korang try la


haha gambar yang ni aku suke. excited aku masa nak petik gambar ni tau 








yang ni mmg sedap giler roti dia lembuttt sesangat. jatuh cinta aku !
disebabkan itu bertambah-tambah aku makan haha














bye bye kitorang da nak balek. semoga bersua kembali 





rajinnya akak ni hihi


















kitorang beli tau cookies yg dijual kat situ besttttt

Kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal Hidayah Cookies ni silalah ke

Hidayah Cookies
Lot 1561, Sg. Kandis, Seksyen 36, 40460 Shah Alam, Selangor
012-3180663
hidayahcookies@yahoo.com


to be continue...


No comments: