Saturday 11 April 2015

23rd Birthday Party Celebration #bloodsister9


Assalamualaikum

23 sudah? Oh ia bagaikan mimpi ngeri. Seandainya ia bukan mimpi ngeri, itu bermakna aku bakal mendirikan rumah tangga dalam 4 tahun akan datang? Wahhh (jangan terperanjat ok itu cuma plan jer calonnya pon belom ada kihkihkih senyum gediks!)

Harituh 8 April 2015 aku dikejutkan dengan surprise yang comel sangat. First time aku merasakan sedemikian. Ribuan terima kaseh aku hulurkan buat sahabat sahabat aku yang sentiasa ada di sisi saat suka mahu pon duka. Selalu ambil berat antara satu sama lain. Atiq, Fifin, Nurul, Aan, Ina, Amal, Hani, Azi (kitorang gelarkan group kitorang sebagai "#bloodsister9. Kenapa 9? Sembilan total kitorang semua ada 9 termasuklah aku hehee)

Awalnya plan nak makan sama sama dekat Tappers, Segamat. Pukul 4:30 petang. Masok jer Tappers aku jadi speechless bila dengar sahabat sahabat aku menyanyikan lagu Happy Birthday & Allah selamatkan kamu. Comelllll sangat. Celebrate birthday aku bersama Laila aka Azinurlailafairuraini (amboih panjang nama penat menaip hehee)



That surprised!


Laila and me






























Inilah yang aku maksudkan #bloodsister9 =)



Girls be like..











Comel nya balloon balloon tuh




Ajis, Jajan, Ayang, Ikhwang =D


Guess what? Tak cukup lagi 2




I don't have any idea what they are doing




Thanks for all the wishes Dear Friends




Amal, Hani, Ina, Nurul, Azi


Click here to view this short 15seconds video

Di sini aku ingin berterima kaseh kepada semua yang terlibat dalam menjayakan surprise birthday party ni! Hehe tq so much Korang takkan ada penggantinya. Doakan semoga wani berjaya di dunia mahu pon di akhirat aminnnn
Thanks for the surprise Thanks for the 'jirapah' present
Thank you #bloodsister9 =*


Thank you for reading this entry!




No comments: