Thursday 20 September 2018

Makeup Service Area Kuala Lumpur & Johor



Assalamualaikum

Harini aku rasa sebak sangat. Itu yang tiba tiba teringat nak mencurahkan perasaan dekat sini. Kenapa aku sebak? Rahsia. Kadang kadang tuh kan aku rasa nak resign nak cari kerja lain yang lagi better. Aku selesa kerja sekarang ni, environment okay, Project Manager aku pon okay. Masuk air sama macam aku. Haha. Ini kalau En Faiez baca ni aku lari dulu =D

Weekend lepas aku dengan kembar aku rasa nak main makeup. Yela alat makeup dah ada cuma jarang guna. Beli dekat Pavillion. Ori tau brand NARS pulak tuh. So kiteorang pon makeup la lepas zohor macamtuh sampai la ke Asar. Boleh tahan lama juga la makeup. It takes about 2 hours okay. Kalah MUA dekat luar sana tuh. 

Kiteorang dulu pernah la ambil kelas makeup dengan Makeup Artist famous dekat Malaysia ni. Dato Alhaalfa. Walaupon steps da lupa, tapi buku catitan kiteorang masih ada lagi masih elok. So sambil makeup sambil refer notes tau. Gigih tau. Dan inilah hasilnya


Tadaaaaaaa



                                         Before                                                                    After



 Cantik tak sis makeup diri sendiri hehe masih banyak perlu diperbaiki. Sekarang sis da start belajar makeup online tau sebab nak asah bakat lagi biar tajam



Aku namakan ni makeup nikah. Simple eyeshadow pon tak berat. 
Sangat sesuai untuk mereka yang bakal bernikah kelak.



Ini kembar aku makeup diri dia sendiri. Kali ni makeup heavy sikit sesuai la untuk Majlis Resepsi pulak.

Before                                                                    After




Haa macam mana? Berkenan tak? Kalau berkenan tunggu apa lagi search jer @thekatakhijau. Tengok bio profile lepastuh cepat cepat whatsapp kembar tau. Kembar tunggu!


Konklusinya di sini, kalau korang tengah mencari cari MUA area Kuala Lumpur dan juga Johor, boleh lah contact kembar. Harga? Jangan risau kiteorang punya harga sangatlah berpatutan. Kembar kasi harga kasih sayang tau. Cepat cepat book slot makeup dengan kembar tau. Nak contact macam mana? Refer below




Thank you for reading this entry!


No comments: