Tuesday 14 January 2014

Entrepreneur Trip : Part II


Assalamualaikum

... hai korang bersua kembali. Pe habaq? Sihat? Aku masih lagi dirumah duduk terperap melakukan aktiviti harian yg berulang tiap-tiap hari. Bangun makan masak kemas rumah tengok instagram, twitter, fesbuk belog tido bangun makan tengok instagram, twitter, fesbuk, belog. Itulah kerja aku 24jam sehari. Bosan iolls. Haritu aku beria sangat nak cari keje. Tup tup aku terima panggilan yg mengatakan esok bole start keje. Bila da dapat tibe-tibe aku rasa tak nak. Aku inform kat orang tu aku cakap thanks for the offer but I'm sorry I'm not ready yet to work. *hahaha ape la nak jadi dengan aku ni kan. Rezeki datang aku tolak. *adik-adik jangan ikot akak ni tau hihik. Ok enough. Sekarang aku nak citer pasal trip sambungan aku yg haritu punyer. Hari yg sama cuma waktu yg berbeza. Sebelah petang aku bersama classmate aku melawat ke Fidani Chocolate (Chocolate Museum by Fidani). Korang penah dengar tak? Apa? Tak penah? *haihh sambil pegang kepala. Kalau korang nak tahu Fidani Chocolate Museum ni terletak kat Kota Damansara. Jom kite selongkar gambar-gambar sepanjang berada kat situ.



bermulalah perjalan seterusnya.
Hidayah Cookies ke Fidani Chocolate Museum


nama manje dia yuyun hehe


untuk kali ni aku tak jadi map leader da. haha takot salah jalan lagi


sebenarnya time ni aku da penat. haha coverr


yg tengah pegang fon tu atiq yg lagi sorang ni diya nadia


da kenapa dengan 2nd driver kite ni 


apa yg sedang aku lakukan tu ??


yeayy tadi kite dapat ole-ole dari hidayah cookies =)





kesian diorang diorang ni penat. *sori hihik





yuyun dan iesrabella


akhirnya sampai jugak ke Fidani !





yeayy aku paling depan haha


eh abg kat belakang tu panggil suruh masok laa. ok2











sementara menunggu kite amek gambar banyak banyak











































  1. Address: Jalan Teknologi 3/5, Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
    Phone:+60 3-7491 4460
    Hours:

    MondayClosed
    Tuesday10:00 am – 5:00 pm
    Wednesday10:00 am – 5:00 pm
    Thursday10:00 am – 5:00 pm
    Friday10:00 am – 5:00 pm
    Saturday10:00 am – 5:00 pm
    Sunday10:00 am – 5:00 pm


No comments: