Sunday 14 April 2013

Diam bukan berarti SOMBONG!


Assalamualaikum

Hari ni da masuk seminggu da aku dok betapa kat umah ni. Yela cuti sem la katakan. Dua bulan tu. Tak tau aku nak buat apa. Bermulanya cuti sem tu bermakna tamat la suda final exam aku. *Alhamdulillah =) Hampir seminggu lebih la jugak aku dok mengadap buku sampai otak rasa nak pecah. *amboi sampai macam tu skali over acting laa haaipp =/

Lately ni aku rasa bengang tau tak bila ada yang cakap si kembar ni pemalu and sombong. *haishh rasa macam nak tampar jer muka orang tu. hmm tapi tak sampai hati la plak takpe takpe. Ni aku nak habaq cikit dekat korang semua. Dengar baik baik yer "PenDiam bukan berarti SOMBONG!" ok ingat tu. Simpan dalam kepala korang ketat ketat. Ye aku akui yang aku ni pendiam dan pemalu. Tapi tu bukan bermakna yang korang bole suka suka buat andaian yang aku ni sombong. Korang tak kenal aku. So please don't judge a book by its cover! *walau pada hakikatnya aku tau manusia ni 'termasuk aku la' suka menilai seseorang tu dari luaran kan. ngaku jela.

Cuma kawan rapat aku jer yang tau aku ni macam mana. Baik ke jahat ke peramah ke pendiam ke sombong ke *apa apa jela. Tolongla jangan relate kan si kembar dgn sombong! Aku paling benci dengar perkataan sombong tau tak. S O M B O N G tolongla pi men jaoh jaoh dari kamus idop aku. nyah kau dari cni. nyah nyah! Apa yang aku bole cakap seeloknya kenali aku dulu dekati aku dulu baru la korang bole judge aku. Itu lagi bagus dari buat andaian yang bukan bukan. *ye dok?



No comments: