Sunday 21 January 2018

NSAbeauty "Ainaa Serum"


Assalamualaikum




Haaaaa korang ada yang selalu camni tak? pagi pagi bangun jer mesti tengok cermin.. pastu mula la start kira jerawat yang tengah berumah kat skin korang tu.. satu jerawat, dua jerawat, tiga jerawat and so on. stress kan hari hari ada jer jerawat baru yang nak menumpang untuk berumah kat skin korang ok ok okkkkkkk korang jangan risau.. aku ada jalan penyelesaian nye haaaaa mesti korang tak sabar kan nak tahu camne ek caranya? meh sini aku bagitahu kat korang.





Tadaaaaaa! AINAA SERUM la jawapannye. korang takyah risau ok, sebab serum ni ade KKM APPROVED. so selamat digunakan. ok mesti ade yang tertanya, aku ni agent sah NSAbeauty ke? yes! dengan bangganye aku adalah AGENT SAH NSAbeauty. korang bole tengok agreement between NSAbeau Ventures & nsabeauty_kembar (iaitu aku lah) hehehee.


maaf, terpaksa tutup nama sebenar aku dalam agreement tu sebab private and confidential


Serious serum ni memang berkesan. korang bole tengok testimoni testimoni yang aku lekatkan ni. haaaa mesti terperanjat kan. tengok sendiri la cmne Syafiqahaina yang dulu boleh berubah jadi cantek bak bidadari sekarang ni. eh ade testimoni lelaki jugak laaa.. yer! lelaki pon bole guna ok serum ni. so lelaki kat luar sana ape tunggu lagi? meh jadi flawless dari girlfriend korang.









Apa tunggu lagi guys? meh whatsapp laju laju di +6016-2824244 (Aleen)
IG: nsabeauty_kembar
FB: nsabeautykembar






Haaaaa korang patut singgah IG dengan FB PAGE aku. ade kelainan yang aku buat. sebab apa? sebab kat situ setiap gambar aku post bertemakan PINK. jadinye korang bole la cuci mata tengok IG dan FB PAGE aku ye. semuanye pinky pinky.. contoh macam gambar atas tu.





Thank you for reading this entry!


No comments: