Wednesday, 2 May 2012

Mungkinkah Terjadi


Assalamualaikum

Dalam hidup ni kan, setiap orang pasti pernah merasai perasaan admirer kat seseorang tak kiralah minat dari segi apa sekali pun. <ad pernah rasa x?> tapi kan selalunya bila dah minat tu, kita kita semua mesti pendam je kan rasa tu. maksudnya ni minat dalam diam la kan. <secret+admirer=secret admirer> tak salah pun simpan perasaan tu. hati masing masing, milik masing masing la jugak kan. <sukati la nak buat apa pun..as long as, kita hepi dgn apa yg kita buat>


credited to song mungkinkah terjadi

Jom layan lagu ni-----> Mungkinkah Terjadi - Spider

p/s: minat dengan suka adalah 2 perasaan yg berbeza tau! Ingat tu!!!


 
Post a Comment